søndag 21. februar 2010

O-løp i Jerash



Vi reiste fra Israel over til Jerash i Jordan, en romersk oldtidsby der Kjell Einar hadde tegnet kart basert på grunnlag fra Google Maps + et turistbesøk hvor han filmet med videokamera, for så å tegne kart hjemme.
Artig løp og alle bommet et par steder. det må vel også sies at guidene våre trodde vi skulle gå en vanlig sightseeing, så de ble litt overrasket når vi skiftet til løpsantrekk..
Bildene vise Anneli L og Arnfinn P underveis i løypa


Jøgge vant langløypa, men var bare noen sekunder foran meg, Kjell Einarsson og Sigurd Dæhli.

Etterpå var vi ned til Dødehavet for å se om vi fløt, og det gjorde vi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei,
Jeg er er journalist og redakatør i Madagakaskarforum, og har fått oppgitt av Tromod Høimyr at jeg kan bruke dine bilder fra Madagaskar i en artikkel om han og turen. Jeg vet vil uansett høre med deg om dette er greit, og hvis ja, om du har noen av bildene i høy oppløsing? Det gjelder O-løp bilder fra Isalo.

jeg kan kontaktes på tlf 92686994 eller mail linn@seilas.no

Håper å høre fra deg!
mvh
Linn Krogh Hansen